Torsdag

Ja då var det snart helg igen och det gillar vi:) Slutade 14.50 idag, men hade ett stort hål mellan 10.15-12.40 så då var jag hemma hos min mormor och mofar och åt, sen hade jag bara svenska där jag skrev på min novell. Äntligen börjar jag se slutet på novellen.

Idag är det tennis som står på schemat, kl 17 närmare bestämt. Sen händer inte så mycket mer. Plugga lite kanske (om jag orkar). :)

Vi hörs senare igen, ska fixa lite här hemma och mormor och morfar är här just nu.

Vi säger Grattis till min mamma som fyller 45 år idag:)


Kommentarer
Postat av: louise

Hälsa grattis till Carin från mig! :) <3

2009-05-14 @ 17:48:18
URL: http://nannalouiise.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback