Robinson 2009

Ja då var Robinson 2009 avklarat, det med Ellenor (stavning) som blev vinnaren. Jag tyckte dock inte hon var värdig vinnare, då Jarmo hade kämpat mycket mer och var en riktigt överlevare men så är spelet och vi säger Grattis till Ellenor.



Vaniljbullarna blev för övrigt goda, åt två stycken till Robinson och drack lite cola. Nu sitter jag här och väntar på pernilla, micke och marcus som ska komma och hämta mig. Dom skulle köpa glass någonstans och köra nercabbat som vanligt, men jag vet inte om min hals pallar det. Den blir aldrig bra när det blåser så pass mycket som det gör när man har nercabbat. Men jag får linda in min hals i en halsduk så överlever jag nog.

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback