Godnatt alla

Ska som vanligt stänga av datorn vid denna tiden. Har precis bytt om till pyjamas och ska plugga lite nu till provet jag har på torsdag. Tycker det är jätteonödigt och läraren har knappt förklarat, fast ingen förstår. Aja, hon får skylla sig själv om alla får IG.

Imorgon är jag i köket igen (suck), har då öppen restaurang så jag slutar nog vid 14-15 tiden. Får hoppas vi inte har så mycket gäster så vi slutar tidigt, sista gången i köket då, iaf öppet.

Vi hörs imorgon. Sov gott!


Kommentarer
Postat av: lisette

Hejsan :) har precis börjat med en outlet där jag säljer lite kläder som tyvärr inte har kommit till någon användning för mig :) väldigt bra priser, och mycket mellan himmel och jord att köpa..



Ta gärna en titt och skriv tillbaka här om du är intresserad av att köpa något? :)



Http://lisettee.blogg.se/outlet/



kram lisette

2009-05-26 @ 10:27:14
URL: http://lisettee.blogg.se/
Postat av: Tess

Kan du inte skriva ett inlägg om sommaravslutnings-klänningar? Vilka du tycker är fina och vilka färger du tycker om? Skulle vara jätte roligt att läsa :D Kramar!

2009-05-26 @ 17:28:22

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback