Full rulle

Förlåt för dålig uppdatering idag, men jag har haft massor att göra hela tiden så det har inte funnits tid till det. Innan och efter jag åt middag satt jag och skrev på min engelska novell, och blev faktiskt klar. Jätteskönt. Skrev precis ut den och så. Nu är det bara svensknovellen kvar men den orkar jag inte ta tag i idag. Efter jag var klar med den gick jag iväg till Konsum där jag postade lite tradera saker, som jag fått pengar för. Och nyss hade jag Panda ute.

Som sagt, full rulle hela tiden. Men hellre det så man hinner med en massa saker. Nu tänkte jag strax gå och duscha och sen titta på tv, om det finns ngt bra att kolla på dvs.

Vi hörs sen igen:)

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback