Engelska

Hej bloggen!

Idag har jag ganska kort skoldag som jag skrev igår. Sitter just nu i datorsalen och har engelska, men gör inte så mycket. Är inne på bilddagboken och skriver lite till er. Jag är redan klar med alla uppgifter vi ska göra, så det är ganska lugnt:)

Skulle tro att jag slutar innan 11 och ja.. herregud det skrev jag igår, behöver inte skriva det igen:)

Just nu ligger Bella och blir opererad, tror jag iaf. Jag och pappa ska hämta henne mellan halv 4 och 4, så det är några timmar till tills vi får hem henne igen.

Vi hörs senare igen:)

Kommentarer
Postat av: kale

sv: aah:) så underbart med kärlekspar

2009-05-20 @ 19:20:59
URL: http://prettyshawty.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback