Hemma från Malmö

Puuh vad jag gått mycket idag. Kom hem halv 6 och har varit igång hela dagen. Jag och Belinda var ju som sagt på entré i Malmö och kikade. Så himla fint och stort det är där. Precis alla affärer man vill gå i och jag hittade faktiskt lite kul som jag tänkte visa sen:) Tog en liten paus från shoppingen med att sitta på burger king. Sen blev vi sugna på frapino men deras maskin på barista var sönder, så hon föreslog islatte, det skulle jag inte tagit haha. Det smakade skit:P Den vaniljen hon blandade i smakade verkligen ingenting, smakade bara äckligt kallt kaffe. USCH! Så där rök 37 kr i papperskorgen. Istället gick vi till ett ställe där dom gjorde färskpressad smoothie (se bild nedan), huuuur god som helst och nyttigt!

Kom som sagt hem halv 6, gick ut med hundarna och ska strax iväg och handla lite. Ikväll ska jag vara med Pernilla igen, vet inte riktigt vad vi ska göra, men något kul blir det nog :)


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback