Godnatt

Nu ska jag strax krypa ner i sängen och sova. Imorgon är det sista "skoldagen", men vet inte om man kan kalla det för det. Vi ska nämligen till dalabadet som är Trelleborgs såkallade strand. Vi ska ha 5-kamp med vår klass och b-klassen. Jag lär ju inte vara med så mycket, med tanke på att jag går på penicillin och har hoppat över träningen flera gånger nu. Då ska man ta det lugnt. Jag tror vi slutar vid 12 tiden, så då ska jag ta bussen in till stan igen för att gå till min tatuerare och höra om det är någon fara med att jag tar penicillin samtidigt som jag ska tatuera mig. Iof så är det sista dagen på fredag, ev på lördag som jag tar dom sista, men dom sitter ju fortfarande i blodet.

Vi hörs iaf imorgon. Kommer mobilblogga under dagen :) Kramar!

Kommentarer
Postat av: Tigrisenemmis

du gick ut från H&M :)

2009-06-10 @ 10:20:41
URL: http://tigrisenemmis.blogg.se/
Postat av: Tigrisenemmis

:( du sprang iväg

2009-06-10 @ 13:52:59
URL: http://tigrisenemmis.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback