Då var man hemma igen

Nu har jag och Zinga kommit hem, eller för en stund sedan. Gick ifrån Mormor och Morfar halv 9 och kom hem lite över 9. Det är en bra bit att gå så det tar en stund med Zingas små korta ben. Detta var andra gången vi gick dit där och denna gången gick det mycket bättre, man ser på henne att hon känner sig säkrare. Dessutom gick hon upp för deras trappa för första gången. Hon har aldrig tidigare gått i någon trappa så jag blev måttligt förvånad när hon klarade det :)

Nu är jag som sagt hemma men jag är fortfarade rastlös. Det är jättefint väder ute men alla är upptagna för att gå ut och gå. Funderar på att ta med Bella (min andra hund) och gå en lång promenad, hon orkar lite mer än Zinga.

Äh jag får se vad jag gör, det lutar åt att jag kastar mig i sängen och kollar på denna:


Kommentarer
Postat av: louise

Hoppas du får en mysig kväll min fina <3<3

2009-06-14 @ 22:05:39
URL: http://nannalouiise.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback