Äntligen sommarlov!

Åh så skönt det är med sommarlov....eller rättare sagt, jag har inte fattat det än, känns nämligen bara som man gått på helg eller något. Men det kommer väl :)

Började 9.15 imorse på idrottshallen där hela skolan var. Alla 3:orna skulle uppträda och det var faktiskt skitkul och bra musik efteråt. Lite över 11 körde jag hem igen. Skrev snabbt ut bilden till tatueringen och åt lite. Sen åkte jag ner med bussen halv 1 till stan där jag träffade klasskompisarna och fick till forum där vi var ungefär 10 minuter för att önska vara en glad sommar...känns lönt? Gick sen nere i stan med 2 klasskompisar och 1 av dom följde med mig när jag tatuerade mig.

Nu är jag hemma igen och mjukiskläderna är på. Ska strax åka ner till stan och äta lite, måste ju fira sommarlov och min tatuering hihi:)

Ps, det blev dom bruna skorna idag:) ds.

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback