Äntligen kanske det funkar?

Bloggen har inte velat med mig idag, varje gång jag klickat på spara & publisera så har en del av texten försvunnit och det har inte gått att spara. Så jag testar nu igen.

Vaknade halv 12 imorse, var riktigt skönt att få sova ut. Några minuter senare stod mormor och morfar här, dom stannade till kl 4. Vi satt bara på terassen och snackade och grillade korv, det har ju varit så himla skönt väder ute idag. Lite senare gick jag till Pernilla, vi gick en liten runda och sen var vi hemma hos henne, nu är hos mig. Hon sitter och tittar på tv och jag skriver här. Vet inte riktigt vad vi ska göra sen, men något händer väl.

Nu får jag hoppas detta inlägget sparas, så jag slipper skriva om allt sen igen.

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback