090622

Godmorgon!

Jag har en förmåga till att alltid sova till prick halv 12, vet inte varför men det gjorde jag iaf idag igen. Jag låg faktiskt och tittade på Wallander igår, men som jag sa så blev svart efter bara några minuter, haha jag är hopplös.

Idag har jag en hel del saker att göra. Mamma och Pappa åkte precis in till Malmö för att köpa lite saker, vi ska nämligen lägga nytt golv i största delen av huset. Under tiden ska jag ta hand om djuren, städa, duscha och just nu sitter jag här. Så lite stressigt är det, med tanke på att jag ska vara klar med det till dom kommer hem:P

Annars händer det nog inte så mycket idag, ska lägga mig ute i trädgården sen och sola lite hade jag tänkt :)

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback