Hemma för tillfället.

Hej du!

Är just nu hemma för tillfället, har nästan precis slutat skolan. Men ska snart iväg igen.

Har stått i köket hela dagen, har dessutom sålt maten till folk på skolan och det blev väldigt uppskattat, bra det :) Slutade kvart i 2 idag, hem och sätta mig här med saft och frukt och varva ner. Ska ta bussen ner till stan idag igen 14.57 sen jobba till troligen 19.30, men det står på mitt schema 21.30, aldrig i livet att jag jobbar så länge!!

Vi hörs ikväll, återstår helt enkelt och se när jag slutar hihi :) kram!


Kommentarer
Postat av: Mysan

svar: okej, det finns ju en Eos 450D nu med!

2008-10-07 @ 20:50:39
URL: http://mysblogg.se

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback