Gårdagen!

Nu undrar ni kanske var jag var hela dan igår, men jag kan berätta. Jag fixa ju två av mina naglar vid 10 sen när jag kom hem väntade jag på att mina föräldrar skulle bli klara och sen åkte vi in till Malmö. Jag följde bara med för att vara social för det var mamma och pappa som skulle handla kläder, men jag fick ett par skor av min mamma som det kommer bilder på sen :) Sen när vi shoppat färdigt så körde vi till Maxi i Trelleborg och handlade lite mat och sen gjorde jag rent till mina marsvin. Sen helt plötsligt frågar min kompis Pernilla om jag vill vara med henne och två killar och jag sa ja, så jag gick och duschade och cyklade iväg kl 8 och dom mötte upp mig. Vi såg "Bruce den allsmäktige" till 22,00 då cyklade jag hem. Sen 22,15 ungefär kom en annan kompis till mig och då gick vi ute. Sen umgicks vi till 02.15, länge jag vet ;)

Det var min dag i ord :) Idag ska jag börja plugga på dom två proven vi har nu i veckan :( Blir väl en tråkig dag....

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback