Osynlig- Del 6

Del 6

Nästa dag går jag inte till skolan. Jag har gråtit ända sedan jag vaknade och jag har bara sovit en kvart i natt. Jag letar överallt efter ett graviditetstest i mammas lådor, jag vet att hon köpte ett paket förra månaden för hon hade legat med en polis på en fest. Äntligen hittar jag ett och gör testet och lägger det på handfatet och sätter mig på toan och väntar. Jag tar tag i testet och tittar gråtande på det, det är ett svagt plus. JAG ÄR GRAVID, MED EN MÄNNISKA JAG INTE VET VEM DET ÄR! Jag slår ner allt i hela badrummet, river ner duschdraperiet, allt smink ligger på golvet. Jag försöker tänka efter vad som verkligen hände igår. Nu kommer jag ju ihåg, det var ju Adam som gjorde att jag svimmade. DET ÄR JU HAN SOM VÅLDTOG MIG!!

Nu vet jag också varför dom tre tjejerna började vara med mig och ville gå med mig på festen. Det var ju för att jag skulle gå på festen för dom visste att jag inte hade gått annars. Tjejerna gjorde så jag blev våldtagen. Allt var en stor jävla plan för dom! Nu är det absolut ingen som gillar mig mer. Det är inte lönt att leva mer! Jag går till medicinskåpet och hittar mammas piller mot depression, jag läser på etiketten "MAX 3 PILLER PER DAG". Jag tar ut alla piller i handen och sätter mig vid matbordet och tar fram papper och penna och skriver till mamma:

"Du har aldrig sett hur dåligt jag mår, du har inte varit hemma på flera månader, och nu orkar jag inte mer. Jag har blivit våldtagen och mitt liv kommer aldrig bli bra igen så det är lika bra att jag tar livet av mig. Jag har alltid älskat dig men det verkar inte som du älskat mig. Vi ses i himlen / Lina."

Innan jag gör slut på det här helvetet tänker jag minsann göra en polisanmälan mot Adam för han ska få ett lika dåligt liv som jag. Jag ska gå till polisen och prata med dom och de kommer säkert fråga om jag vill ha hjälp för att må bättre, men det behöver inte jag för ingenting kommer hjälpa mig, mitt liv är redan ett helvete. När jag går hem ska jag ha mina stora solglasögon på mig och en svart munkjacka för att ingen ska känna igen mig. När jag kommer hem ska jag svälja pillerna. Efter det kommer jag gå och lägga mig i sängen.  Efter en stund kommer jag känna hur allt blir svart och somna in. Jag kommer inte känna någonting och jag slipper lida.


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback