Godmorgon..

eller nästan iaf, vaknade halv 10 av att telefonen ringde, usch.. det är inte roligt att bli väckt så. Jag gick och la mig sent i natt, kl 2 stängde jag av tv:n, då orkade jag inte kolla mer på "Se upp för dårarna" och sen vakna kl halv 10 igen :/.

Idag vet jag inte vad som händer, ska iaf iväg till konsum och posta några paket som jag nu fått pengar för. Sen ska jag försök övertala mamma att vi ska ner till stan, så jag kan visa mina förbannade naglar, jag var ju där 2 ggr förra veckan men då hade dom stängt. Riktigt jobbigt. Men nu skickade jag iaf iväg ett sms till min nagelbyggare och frågade om hon jobbade, så behöver jag inte åka ner i onödan.

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback