Bilder från shoppingen

Här kommer bilder från min dag i Malmö:)


Här sitter Pernilla och ska ta på sig sina nya skor :)


Vi stannade till på ett ställe och åt bakad potatis med kycklingröra till lunch. Sjukt gott :)


Sen stannade vi på donken och åt glass, här sitter Pernilla :)


Sen stannade vi på ytterligare ett ställe, där pernilla skulle köpa cola.


Malmö är fan experter på att tjäna pengar, 25 kr för en cola flaska och 20 kr för en sprite. Helt sjukt.


Två blondiner i en storstad, ojdå;)


Sen var det dags för middag, blev en kinabox. För min del nudlar med friterad kyckling och sötsur sås. :)


Sen satte vi oss vid kanalen och stekte :)

Från Gina: Dubbelpack linne 79 kr, 3 par trosor 129 kr.


Från indiska: Rökelse 15 kr, själva rökelse (svarta) 29, 50.


Från Lagerhouse: Mini papperskorg 15 kr. Söt eller hur? :)


Från Glitter: Berlocker till mitt armband, 19,50 kr styck.


Från Åhlens city: Svart pennskrin 69 kr.


Från Zara: Stor bag reapris: 79 kr :) Som jag ska ha till skolan sen, när vi har gympa.

Detta var min shopping för idag, är suuuuper nöjd med allt. Jag brukar alltid ångra något köp, men inte denna gången :)


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback