Puuuuuh!

Äntligen är jag klar med engelskan, har gjort dom 10 sidorna nu. Sjukt jobbigt, har liksom suttit med det i över 2 timmar. Har även läst No:n 2 gånger, men fattar fortfarande inte någonting om dom äckliga atomerna. Och sen har jag även börjar med tyskan, kan det rätt bra redan så det är skönt eftersom det är till imorgon. Så nu har jag läget under kontroll :)

Just nu sitter Pernilla och tjatar på mig om att jag ska följa med henne och några till till Magasinet på fredag, men vet inte om jag vill hihi. Får bestämma mig tills på fredag ;)

Vad händer annars ikväll då? Hmmm.... tv och läxor som vanligt.

Nu ska jag i alla fall sitta här vid datorn en stund och checka runt, sen ska jag ta ut mina marsvin och göra rent till dom.

Vi hörs senare då!

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback