Bildarbete!

Nu ikväll har jag gjort mitt bildarbete till skolan, som ska vara inne den 11/2. Sammanlagt är det 3 delar och jag har gjort 2. Skönt att ha gjort en stor del av det. Det som jag har kvar är att rita en valfri bild. Uppgiften var att välja en konstnär och hitta fakta och skriva lite egna tankar och andra uppgiften var att rita en kändaste bilden från konstnären. Jag valde konstnären Leonardo Da Vinci och då ritade jag såklart Mona Lisa. Min bild blev inte jättelik, men lite likhit finns det, hihi:p Ska ta med bilden imorgon till skolan och visa bildläraren. Ska se vad hon säger :)
Nu i veckan eller till helgen ska jag rita den sista delen. Det är som sagt en valfri bild. Vet inte riktigt vad jag ska rita. Någon som har förslag? :)

Annars ikväll har det inte hänt så mycket. Har övat på tyskan som jag har till tisdag, den kan jag hyfsat bra. Sen har jag bara kollat på tv och tagit det lugnt.

Nu ska jag sätta mig och se ett avsnitt av Anna Pihl sen ska jag nanna kudden ;)

Vi hörs imorgon <3

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback