NERVÖS!!!!

Just nu är jag jättenervös för min lilla vovve :(. Dom fick söva henne för det var 4 tänder som var dåliga, så dom ska dom dra ut, sen ska dom ta bort tandsten också, och klippa klorna på henne. Hon har varit där i 2 timmar nu, vill bara att dom ska ringa och säga att det gick bra och att hon är vaken så vi kan komma och hämta henne <3.
I och för sig så var det bara en låg dos narkos hon fick, men det kan vara riskabelt det med. Hon fyller trots allt 10 i sommar. Snälla, gör så dom ringer snart och säger att hon är vaken!!
Jag är så nervös så jag är helt kall om händerna :(

Ikväll har jag i alla fall tränat och efter det åt jag middag, men hade ingen matlust och nu sitter jag här med marsvinen springandes framför mig.

Det blir tyvärr ingen dagens outfit idag, har inte tid eller ork för det. Kommer en imorgon ist om allt är som det ska.

Kram på er, uppdaterar mer sen när jag vet mer.


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback