8 Oktober

Idag har det varit en sån slö och tråkig dag:( Har bara varit i skolan och där var det inte riktigt kul precis, fick tillbaka mitt matteprov och jag fick IG=(=(=( Så jag ska göra omprov nästa fredag. Jag hoppas jag får G i slutbetyg i 9:an, vill verkligen inte gå IV och gå 4 hela år till, det orkar jag inte.I morse på elevens val har jag idrott och då körde vi fys, som var riktigt riktigt jobbigt, flera stycken mådde illa och var yra, och en spydde haha. Och sen på förmiddagen gick flera stycken från min klass hem för att kroppen inte hade återställt sig efter fysen, jag var bara extremt trött efter fysen men annars mådde jag bra, förutom nu.. för det känns i vänster arm för den är helt svag. Sen har det faktiskt inte hänt mer idag.. så skittråkig dag. Sen har vi rätt mkt läxor denna veckan med:( Inget roligt alls.
Redovisning av vår engelska talkshow på fredag+en sida text som vi ska kunna läsa och översätta.
Sen har vi 9 sidor i biologi som vi ska kunna UTANTILL för det blir prov på det:O:O, jag orkar inte mer. Ge mig bara december så jag kan njuta!!!!

Imorgon blir det ytterligare en dag av vila och pluggande och sen ska jag bygga naglar också, det behövs verkligen haha=)

Kram Ellinor.

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback