27 Maj 2007!

Hej Hej!

Nu har snart ännu en vecka gått. Nu är det bara 19 vanliga dagar kvar till skolavslutningen, otroligt skönt.

I helgen har jag varit sjuk och är det fortfarande=(
Det började i fredags att jag fick jätteont i halsen på natten så jag hoppade över gympan, sen på kvällen var jag hos mina grannar och då kände jag hur jag blev förkyld. Och sen igår var jag, Belinda, Mamma och pappa i Simrishamn. Jag var ännu sjukare igår. Hade 38,2 i feber, trött, förkyld och varm, men idag när jag vaknade var jag inte alls varm mer så det är skönt. Förutom att jag fortfarande känner mig dålig. Jag får ha med mig min väska denna veckan på lektionerna för i mellanåt får jag jättejobbiga hostattaker så jag måste dricka vatten så fort en sån kommer, så det är bäst jag har det=).

Igår var jag som sagt i Simrishamn, det är jättemysigt där och vi hade jättetur med vädert.
Vi åkte dit där för min mormor och morfar hade hyrt en stuga där över helgen och vi brukade också vara där för några år sen så vi åkte dit. Efter en stund när vi hade varit där blev jag otroligt trött så jag gick jag sov i mormors säng, sen när jag vaknade kände jag mig lite piggare och då hade mamma, pappa och Belinda gått ner till den lilla dammen/sjön som är vid campingen och börjat fiska, så jag gick dit.
Vi fiskade och jag fick upp en liten fisk, när jag fick upp den satt kroken in genom munnen och ut genom näsan på den, så vi fick inte ut den, så pappa var tvungen att slå ihjäl den=( Shit vad jag blev ledsen då, för jag hatar när djur dör och hur många djur i världen behandlas. Dum som jag var så tittade jag också när han dödade fisken=(
Vi åkte hem vid halv 8 ungefär.

Idag har jag bara varit hemma, har börjat plugga lite så smått på dom 3 proven vi ska ha nu i veckan.
Ikväll ska jag bara vila upp mig inför en vecka med mycket prov och skit i skolan.

Ha det bra.
Kram Ellinor.


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback