14 Maj 2007!

Hej!
Ny vecka igen då=) Veckorna går jättesnabbt nu vilket är skönt=).
På lördag ska jag bli konfirmerad, jag kommer vara jättenervös eftersom jag är rädd för vissa saker, tex att jag ska trilla och osv.

I helgen har jag fixat med kläder till just konfirmerationen, Jag ska ha en grön klänning och blommiga tajts till det, sen ska jag ha smycken och en vit kofta,och ett par vita skor som jag får skit ont i fötterna av men det ska nog gå bra ändå=).

Idag fyller min mamma år så vi har haft gäster här hemma.
Dom kom hit kl 5 och åkte kl halv 9.
Vi åt gott och nu sitter jag här=).

Imorgon ska jag inte göra något speciellt, bara vara hemma och slappa och på onsdag är det sista träningen på konfan. Vi blir ungefär 24 eller 25 stycken på min konfa, det är rätt lagom för det är inte så roligt med för många folk.

Nu ska jag göra mig i ordning.
Ha det bra.
Kramar Ellinor.


Kommentarer
Postat av: Linda

du har blivit utmanad :)

2007-05-14 @ 21:27:26
URL: http://LiindaEriiksson.blogg.se
Postat av: Elli

utmanad??

2007-05-17 @ 10:20:42

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback