Måndag!

Hej Hej!

Ja då var det måndag igen..rätt tråkigt med en hel vecka framför sig med skola men det får gå det med=)
Denna veckan har vi läxor alla dagar fast jag har redan gjort en så nu har jag inte så många tills på torsdag=) Rätt skönt nu när man har gjort vissa läxor.

Idag har jag varit i skolan.. vi redovisade om dikter/texter det gick faktiskt bra fast jag hatar att redovisa inför klassen. Efter jag kom hem från skolan var Pernilla här och vi skrev ut bilder till vår arbete i skolan på Elevens val efter det hade jag mina marsvin ute och sen pluggade jag. Sen kollade jag på Förkväll <3 Älskar det programmet=) Och nu har jag precis pluggat igen och nu sitter jag här och chattar med folk som var i Sundis i helgen.. dom verkar ha haft det riktigt kul.. synd att jag inte fick upp där=( Men jag ska tjata på mamma och pappa att jag ska få åka på alla konserter jag har råd med=).

Nu ikväll ska jag duscha sen ska jag se tv och plugga och sen ska jag sova=).

Nu måste jag duscha. Ha det bra.
Kram Ellinor.


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback