Lovet är slut=(

Ja då var lovet slut=( 10 dagar bara rusar iväg. Men på lovet har jag mest vilat hemma och inte alls tänkt på skolan. I Söndags var jag och en kompis i Skånes Djurpark med min mamma och pappa, jättesöta djur=).

Idag började skolan igen som sagt, var jättetråkigt men det var kul att träffa alla kompisarna.
Idag fick jag tillbaka mitt engelskprov och jag blev inte underkänd , gud vad skönt det kändes=) Jag fick nästan alla rätt på alla sakerna så jag låg nästan på VG. Men jag fick G+/ VG-. Så det är jag nöjd med, men min kompis fick MVH , ja vissa är bättre än andra. Men jag tror inte jag kommer få MVG i något ämne alls=(. Hoppas i alla fall.

Sen har det faktiskt inte hänt så mycket mer.
Ikväll ska jag öva lite på en jättelätt tyskläxa som vi har till imorgon och sen kanske jag ska till mina grannar jag vet inte än, Min granne är just nu på väg hem från Göteborg så jag vet inte riktigt.

 Nej nu ska jag öva på tyska och ta ut mina marsvin.
Kramar Ellinor.


Kommentarer
Postat av: Louise

Bli medlem på sidan i URL-fönstret och DU kan vinna otrooligt fina priser! Så kom igen, registrera dig och VINN! Det kostar ingenting. Enda uppdraget är att samla poäng genom att vara med i roliga tävlingar m.m!

2007-04-10 @ 16:13:37
URL: http://www.vinnpris.se/54ac8b2acc

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback