Måndag

Hej bloggen!

Mina inlägg syns inte som jag skrev i helgen, blogg.se hade tydligen haft några problem. Får väl se om detta dyker upp!

Idag var det skola i vanlig ordning och jag blir mer och mer trött på programmets lärare, och det är jag inte ensam om. Verkligen alla i min klass vill ta studenten NU och slippa alla lärare som har noll koll. Om man tex kommer till skolan till 09.30 för schemat är ändrat, men inte läraren vet om det? Kan man bli mer trött?

I alla fall. Efter skolan var jag bara hemma om och åt och sen körde jag till Malmö och hämtade min balklänning som har varit och blivit insydd. Så nu är den också helt fixad!

Nu ska jag ta bort sminket och försöka bearbeta stressen jag har över skolan just nu. Har ungefär 5 prov kvar och vi tar studenten om en månad, jaha?


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback