Svar på kommentarer

Anonym om Lång dag:
Använder du inte ditt promenadband? Eftersom jag själv funderar på att köpa ett undrar jag bara! Vet ju att det är lätt att träning hemma ofta inte blir av på samma sätt som på gym, gå ute osv :)

Svar: Vi fick tyvärr lämna tillbaka det. Det var främst min mamma som ville ha det, och hon tyckte det var för smalt. Så det fick åkte tillbaka till affären.

Så därför kör jag på promenader när det är fint väder och varvar det med gym där jag kör kondition och styrka. När det blir riktig vår ska jag komma igång med löpning också!

Och om du funderar på att köpa ett band så gör det om du har motivationen. Jag är nog en person som gärna går ut och går istället, eller åker iväg till gymmet så det blir av som du säger.



Natte om En del av mina smycken:
hej! glasögonen till höger var har du köpt dom?:) är dom nya?
Kram:)

Svar: Solglasögonen som du såg på bilden är inte nya. Dom köpte jag på H&M för kanske 1-2 år sedan. Tror dock inte att dom finns kvar, men du kan ju kolla om där är något liknande :)




Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback