I'm back!

Hej bloggen!

Var ska jag börja? Det har varit en helvetesvecka för min del, jag har varit sjuk sen sist jag skrev. Riktigt jävla sjuk och det är först nu det är på bättringsvägen. Jag orkar inte ta allt i detalj, och det tror jag inte ni vill veta heller. Men jag har haft enormt hög feber, gått ner 3 kg för jag inte kunnat äta, haft enorma smärtor i magen så det kommit både från det ena och det andra hållet. Säkert 5 gånger har jag varit på sjukhuset och nu känner jag mig som en nåldyna, men det har gått bra. Jag har dock inte fått veta vad det är jag har, men mina prover låg bra idag så nu väntar jag bara på några andra prover också.

Maten har jag kommit igång med igen, även om det är med en liten panik som jag äter. Hur ska magen reagera? För innan när jag åt så var jag tvungen att springa på toa direkt, inte kul!! Fy fan vad skönt att det är bättre nu.

Idag började ju min studentvecka men jag fick ont i magen imorse igen så jag struntade i det idag också, för att åka till läkaren kl 10 och fixa naglarna 12.15 vilket jag fick ställa in i fredags. Men imorgon, då jäklar är det jag som ska spruta ner folk med vatten och låta över hela stan. Jag längtar!!


Min spextröja, hihi!


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback