17/6 2011 student

Min student var helt underbar även om det var mycket dötid under dagen, men nu är allt över och man vill göra allt en gång till! Jag lär sakna skolan, men inte för att sitta på lektioner utan gemenskapen man hade och såklart alla lov. Men nu siktar jag mot att leva livet, skaffa ett bra jobb och till slut flytta hemifrån. Det är nu livet börjar!!

Här kommer lite bilder från gårdagens alla händelser. Har fotat lite över 200 foto så en del kan jag nog välja ut!


Stressad och nervös på morgonen


Vi började med champagnefrukost 07.00. Då skrev vi även i våra mössor!


Jag och Sandra på champagnefrukosten


Efter fotografering och lite vandring på stan var det dags för studentlunchen. Fläskflié med potatisgratäng och chokladkaka till efterrätt.


Efter det var det dags att sitta i kyrkan. Det var drygt och varmt!!


Minuterna innan vi skulle in på skolan för att springa ut!




Fy fan vad vi är bra!!!





Efter utsläpp och en runda i stan med flaket som var helt otroligt kul, var det dags att åka bil runt istället.


Hemma på gatan!


Efter mat, kramar och prat var det dags att öppna paketer. Sååååå fina presenter jag fick. Nöjd med precis allt!

Det var lite bilder från var sak som hände igår. Nu är min skoltid slut. Tack HR08A för dessa tre åren, jag kommer aldrig glömma er!

Kommentarer
Postat av: Suzanne

Det är härliga bilder från en av de bästa dagarna i livet:)Supersnygg klänning!

2011-06-19 @ 14:08:54

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback