Välkommen 2011

Godmorgon!

Då var det nytt år igen och jag började det nya året med att sova till klockan 12.30, haha. Har aldrig i hela mitt liv sovit så länge men jag gick i och för sig och la mig vid 02.

Igår var det en trevlig och lugn nyårsafton här hemma. Vi hade samma gäster som var här på julafton och vi åt gott och tog det lugnt vid tolvslaget. Det blåste så otroligt mycket vid tolvslaget så vi stannade inne istället och kollade på raketerna.

Idag hade jag tänkt plocka undan julen för denna gången. Jag tycker när både julen och nyår är över tycker jag det vanliga ska fram istället.

Men först frukost!



Söta Zinga är minst lika trött som jag idag.


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback