Noll energi

Hej!

Hoppas allt är bra med er! Igår hade jag ingen lust alls till att blogga. Min energi går mest till min praktik just nu känns det som. Slutade som tur var redan vid 1 igår men ändå var jag helt slut. Idag har jag dock jobbat från 08.00 till 16.00 så jag har precis kommit hem. Men sakta men säkert så börjar min kropp vänja sig vid allt spring och bärande, men jag har fortfarande ont i kroppen och det är skitsvårt att somna på kvällarna och vakna tidigt på morgonen.

Men jag ska försöka tänka positivt dessa 11 veckor som är kvar nu. Får hoppas det går snabbt bara! Men det jobbiga är att jag inte har någon kraft kvar till någon träning på kvällarna, så jäkla typiskt...


Usch vad jag ser ut idag..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så e verkligheten.. bara att vänja sig..

2011-01-20 @ 18:36:38
Postat av: Anonym

Håller med ovanstående.. Welcome to reality, better get used to it

2011-01-20 @ 22:26:55
Postat av: mimmi

den kommentaren ville hon ju verkligen ha o den hjälpte henne säkert jättemycket o hon är säkert jätteglad för att du skrev den. HELT JÄVLA ONÖDIGT!!!

2011-01-21 @ 10:15:16
Postat av: ..

ELLERhur, de är bra mimmni. Vad tänker folk egentligen med? ;o asså shiet, vad man blir tröött på folk!

2011-01-21 @ 16:54:12

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback