Jag blir så jävla trött

Jag blir så jävla trött på era kommentarer ibland alltså. Det kan gå månader innan någon kommentarer här på min blogg, men helt plötsligt när jag skriver att jag mår dåligt eller klagar över något, då jävlar vaknar ni till liv.

Ni har ingen aning om hur jag har det just nu. Jag får skriva exakt vad jag vill här i bloggen utan att få en massa skit. Varför kan folk inte bara bli lite trevliga ibland? Har fått två kommentarer nyligen om att "välkommen till verkligheten", bara för att jag tycker det är jobbigt med tidiga morgnar och sena kvällar nu när jag praktiserar.

Jag klagar just nu för att jag inte vill praktisera, jag har ständigt ont i min kropp, noll ork, jag får göra skitsaker på min praktik och framför allt jag vill inte jobba inom hotell sen!!

Förresten...jag har jobbat förut så jag vet hur "verkligheten är"


Annars får ni ha en jättefin kväll. Jag tänker i alla fall vara trevlig att önska er det!







Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback