Ge mig sommar!

Jag fick inte tummen ur idag förrän halv 3 då jag äntligen gick och gjorde mig i ordning. Jag visste inte vad jag ville göra idag, så det blev en tur till IKEA idag IGEN med mamma och pappa för att äta middag och mamma skulle handla lite. Bättre än att bara sitta hemma. Så direkt när vi kom hem hjälpte jag dom att sätta ihop en ny stol och sen har jag bara busat lite med hundarna.

Nu har jag precis tänt ljus här på mitt rum och ska snart ta bort sminket och ta på pyjamas. Ska nog ha en liten filmkväll här med mig själv, så länge jag orkar sitta uppe dvs.

Men först titta på sommarbilder från sommaren 2010. Ge mig sommar nuuuuu! Nu är jag trött på vintern när julen är över..buuuhu.


Jag vill vara brun igen!


Som sagt...brun!!!


Gå i sommarkläder


Gå utan smink nu när mina finnar är borta, och ärren döljs när jag får färg i fejjan


BADA!

Ja ni fattar, jag längtar efter sommaren nu när jag kollat arkivet i min blogg. Och nu när jag tänker efter så var det faktiskt skönt att jobba och tjäna pengar. Men inte att jobba och gå i skolan samtidigt, det klarar jag inte. Just nu vill jag bara ta studenten och börja jobba. Bli vuxen på riktigt!

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback