Löspuder

För någon dag eller vecka sen skrev jag om lite olika puder som jag har testat, och då hade jag nyss köpt löspuder från Max Factor och nu tänkte jag skriva lite hur det är.

Det är kanske lite svårt att skriva hur bra det håller osv då jag har väldigt fet hy så jag blir lätt glansig men för att vara min hy så tycker jag det funkar alldeles utmärkt. Jag tar först på foundation och sen löspudret och efter någon timme då jag märker att jag blir glansig tar jag på ett kompaktpuder från Max Factor. Trots att jag bättrar på osv så blir det inte alls kakigt eller ser konstigt ut.

Så jag rekommenderar Max Factors löspuder som är transparent.


Kostar 120 kr på KICKS


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback