Spring spring spring

Hej!

Hoppas allt är bra med er! Jag mår bra förutom att jag är totalt slutkörd och huvudet dunkar lite. Idag har jag verkligen sprungit som ett djur på praktiken. Det har varit allt från utcheckningar, till restaurangen och frukosten. Puuh! Verkligen mycket att göra, men jag trivs som fisken i vattnet i frukosten men inte lika bra i restaurangen. Men det är bara att bita ihop när det gäller såna saker man inte gillar.

Har nyss varit ute med hundarna i den enorma stormen som ligger över Skåne idag. Fattar inte varför alltid lilla Trelleborg ska råka ut för alla dessa stormar och varningar..eller rättare sagt, Skåne överlag.

Nu ska jag titta på "big brother" och sen plugga lite, om jag orkar...


Haha bild från igår!


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback