Sista dagen!

Hej!

Idag har jag verkligen varit igång HELA dagen och det är först nu jag öppna datorn. Var som sagt på praktik idag igen, min sista dag. Det var faktiskt med blanade känslor. Skitskönt att slippa hålla på att slava utan att få något, men samtidigt tråkigt att lämna stället då personalen var jättetrevlig, men jag känner som jag gjort sen jag började på gymnasiet. Hotell&restaurang är inget för mig, inte över huvudtaget. Möjligtvis bara i frukosten, då jag gillar café och den biten, men inte annars.

Fick i alla fall sluta vid 15 idag istället för 16.30. Det bjöds på tårta och när jag skulle gå hem kom min handledare och lämnade en jättefin blomma. Väldigt omtänkssamt tycker jag. Dom kunde lika bra struntat i att ge något för att det bara var en praktik.

Nu är det i alla fall över, och jag är glad att jag tog mig igenom dessa 12 veckor trots att jag tyckt det var jobbigt. Och det ska bli så skönt att komma tillbaka till skolan och träffa alla igen!




Fotad med min iphone, därav den konstiga färgen på bladen.

Fin va? :)

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback