Min dag

Hej allihopa!

Jag fick aldrig någon akuttid, så jäkla dåligt. Istället fick jag en imorgon, men det kallar inte jag akuttid när man ringer kl 8 på morgonen när dom öppnar. Men enligt dom så kommer det ta mer än 15 minuter som en akuttid är, för mig att bli undersökt, så det är väl bara att acceptera läget.

Så idag har jag bara slappt runt här hemma. Har tagit promenader med hundarna för att inte sitta stilla hela tiden, och så har jag tittat på film.

Har bestämt att jag ska vara hemma imorgon också för att vänta och se vad läkaren tycker. Sen på fredag är det sista dagen på praktiken! Lite komiskt är det att bli "sjuk" allra sista veckan man är på praktiken.

Såhär har i alla fall min dag sett ut idag:


Gått i pyjamas och myst med Zinga


Och kollat på skilda världar!

Nu ska jag gå ner och värma min riskudde och fortsätta kolla på "Skilda världar"!

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback