Min söndag i bilder

Tror ni inte mitt internet slutade att fungera, just när jag skulle uppdatera bloggen med lite bilder från söndagens sysslor. Jag har varit igång precis hela dagen, och det var först kl 19 som jag kunde gå och duscha och kolla på tv.

Jag började i alla fall dagen med att följa med pappa till tippen och kasta lite saker, och därefter gjorde jag lite ärende i stan. Sen har jag pysslat med detta:


Jag kastade ut min fula fotölj som stod där Zingas säng står nu. Bytte även sängkläder!


Rensade på gammalt skit som har legat i mina dvdhyllor. Sorterade även filmerna så dom står "parvis".


Gjorde delvattensbyte och fixade lite!


Sängen bäddad!




Vattna blommorna!


Hittade en plats för mitt nya secondhand fat


Tvättade!


Och till sist, moppade golven

Puuuh, mycket jag hunnit med va?

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback