Lilla uppkörningen

Jag hann aldrig uppdatera mer igår. Jag var ju på utvecklingssamtalet på kvällen, som för övrigt gick bra, och sen när jag kom hem fungerade inte mitt internet igen. Störigt!

Idag är jag i alla fall ledig, så jag har mest tagit det lugnt. Mormor och Morfar kom förbi i förmiddags och nyss har jag gjort mig i ordning. Idag ska jag nämligen köra en dubbellektion för att göra lilla uppkörningen. Är lite nervös faktiskt, fast jag inte behöver vara det. Men nu är det 2 veckor sen jag körde körskolans bil, och jag ska köra med "bossen" av körskolan, så det är lite pirrigt haha.

Nu ska jag ta en bars så jag slipper bli hungrig mitt under körningen. Kanske inte så lägligt? :)


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback