Helgen

Ja då har det varit några dagars uppehåll här på bloggen, men jag har inte riktigt känt för att sätta mig vid datorn och skriva något. Så det får bli en liten sammanfattning nu istället.

Igår var jag, mamma och Belinda på IKEA och handlade hem en massa nytt, bla julsaker, julklappar och massa annat. Idag var vi iväg på äventyr igen. Då tog vi bilen och körde till Vellinge, för att åka till Vellingeblomman där jag handlade en massa fiskar, saker till akvariumet och en ljuslykta.

Ikväll har jag bara fixat med det mesta, med allt från akvariumet, ställt i ordning lite på rummet och städat.

Nu ska jag ut på en liten promenad innan "ensam mamma söker".


Mitt fynd jag gjorde på IKEA. Endast 29 kr!

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback