Alice lämnar Idol

Jag såg nyss den tråkiga nyheten att Alice som är med i "Idol" har valt att hoppa av, då hon inte längre känner någon glädje till musiken. Istället är det Minnah Karlsson som kommer komma tillbaka eftersom hon var den senaste som åkte ut.

Jag tycker faktiskt Alice började bli riktigt bra när hon stod där på fredagsfinalerna. Innan gillade jag inte alls hennes röst, men efter i fredags då hon sjöng "breakaway" av Kelly Clarkson blev hon en av mina nya favoriter. Tråkigt såklart att hon lämnar, men man förstår henne. Man ska inte vara kvar på ett ställe där man inte trivs eller brinner för det.

Alice Hagenbrant. Foto: Joel Stockman/TV4

Istället får man hoppas hon hittar något roligare i sitt liv som ger henne glädje!

Vad tyckte du om Alice?

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback