18 år och student

Att komma hem när det är mörkt är faktiskt ganska mysigt, men deprimerande på ett sätt också.

Mitt nationella muntliga gick faktiskt bra. Jag pratade snabbt som fan, men det gör jag alltid när jag blir nervös. Men nu är det i alla fall avklarat.

Sitter för tillfället och letar efter jobb. Vill ha ett annat jobb än det jag jobbade på i somras. Typ café, klädesbutik eller liknande. Men att vara student och leta jobb är inte så lätt nu för tiden. Jag har jobbet kvar som jag hade i somras, men jag vet inte vad jag vill. Får ångest var gång dom ringer till mig och frågar om jag vill jobba, och fråga mig inte varför jag får det. Men samtidigt vill jag ju tjäna pengar. Gahhh! Det är fasiken inte lätt att vara 18 år och student!


Kommentarer
Postat av: Emma

Ge ditt "förra" sommarjobb till mig! :D

2010-11-15 @ 17:18:29
URL: http://pullthetrigger.devote.se

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback