Svar på kommentar

kasja om Minneslunden:
söta barngravar? hmm det finns inget som är sött med en grav och absolut inte när den tillhör ett litet barn...

Svar: Eftersom du inte förstod vad jag menade, så kan jag förklara. Jag menade såklart inte att det var sött med själva graven där ett barn ligger, utan alla söta nallar, blommor, brev och ljus som stod tända. Det är alltid något speciellt med unga och framför allt barn som dött. Jag såg många barn som föddes och dog 2 dagar senare, vilket jag tycker är otroligt hemskt.

Varför skulle jag tycka att det var sött att ett barn hade dött? Förhoppningsvis tycker ingen det.


Kommentarer
Postat av: Anonym

håller med dig ellinor, jag tycker med barngravar är något speciellt, fruktansvärt hemskt men endå är det så vackert med alla nallar och blommor, och ibland även foto,

2010-11-08 @ 23:55:20
Postat av: Jannica

Nä det förstod nog de flesta av oss att du inte menade att det är sött med döda barn. Vissa ska ju verkligen göra sig dummare än vad de är :P

2010-11-09 @ 14:49:03

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback