Barnslig?

Hej allihopa!

Såg att det hade kommit in lite kommentarer om att min tatuering skulle vara barnslig när jag var 35, bara för det var stjärnor? Ehhhm säger jag då. Sen när har stjärnor blivit barnsliga? Jag är i alla fall nöjd med den och jag vet budskapet med den, och det är huvudsaken.

Jag har tänkt och tänkt och tänkt vad jag ska göra med bloggen för att få den roligare. Jag vill ha en ny bloggdesign, fota mycket mera så det blir roligare att läsa och skriva oftare, ungefär som innan. Så det tänkte jag börja med igen. Skulle det inte kännas bra så ska jag sluta blogga. Det ska ju inte direkt vara ett tvång att blogga.

Nu ska jag sminka mig och fixa håret!


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha folk är idioter och vill bara hitta något att klaga på hela tiden för deras egna liv är så jäkla tråkiga :)

tycker den är skit fin! :)

2010-11-15 @ 12:43:50

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback