Veliga jag

Har suttit och velat fram och tillbaka om jag ska köpa Nokia E71 eller E72 hela kvällen. Men efter mycket om och men, och efter att ha pratat med lite folk som har dessa mobilerna har jag kommit fram till att jag ska köpa en Nokia E72 som jag var inne på från första början. Det skiljer inte så mycket mellan dom pengarmässigt, därför tycker jag det är bättre med en bättre kamera genom att bara betala några hundra mer, så imorgon ska jag iväg till onoff :)

Nu har jag även kommit fram till att jag ska sova. Börjar inte förrän kl 9 imorgon så det blir en liten sovmorgon. Slutar runt 11 tiden, så vi hörs då.

Godnatt♥

Kommentarer
Postat av: simone

sv: Jo, det är en nokia e72 - jag rekommenderar den både med processorn, kamera och smsfuntion i - skriver själv mycket sms - tycker den är ypperlig (plus en kanon jobbteleon om du ska ha den till det..) :)

2010-05-02 @ 23:54:30
URL: http://fattybom.se
Postat av: Anonym

dagens i-landsproblem=)

2010-05-03 @ 04:22:44
Postat av: - Savefors

Hoppas att du får en bra start på veckan =)



Kram!

2010-05-03 @ 09:15:13
URL: http://saavefors.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback