Svar på kommentar



Svar: Jo det är klart att jag blev besviken att jag bara fick g som "slutbetyg" på dom nationella proven i engelska, men jag visste nästan det, eller jag var jäkligt rädd att jag skulle få IG. Jag hade en dålig dag, jag hade nationella den dagen och då var det reading and listening på schemat och jag hörde inte ett skit vad dom sa! Jag tyckte jag klara ett kapitel bra där, men tydligen vägde det inte upp för att få ett G i den delen.

Jag fick alltså IG på reading delen, G på muntliga och G på uppsatsen. Det var som en lättnad när jag fick veta att jag fick G. Jag har alltid haft svårt för engelska, och inte blir det bättre när vi bytat lärare 4 ggr under 2 terminer. Jag har verkligen tappat jättemycket på det.

Men nöjd, det är jag nog trots allt. Jag kan lämna engelskan bakom mig utan ångest och det är det viktigaste för mig. Nu är kursen avslutad och jag är skitglad över att jag inte behöver läsa engelska mer. Ibland kan det inte alltid gå bra, och det vet jag om. Jag försöker hela tiden att inte sätta för höga krav på mig själv, och det är skitsvårt! Men jag jobbar...

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback