Svar på kommentar



Svar: Det nagelstärkande nagellacket (trind) har faktiskt varit bra. Jag har dock inte följt det riktigt fullt ut, då man ska byta varje dag och ibland har jag bara inte orkat. Men varannan eller var tredje dag har jag bytat det och jag tycker mina naglar har blivit starkare, och framförallt längre. Ena tumnageln har dock skivat sig på sidan så det är ett litet minus, men det kan som sagt vara för att jag inte följt "reglerna".

Trind är det jag använder, och kostar runt 120 kr på Maxi och dylikt.


Och för att svara på frågan om reebok skorna, jag vet inte riktigt vilka skor det är, men det är det dom skorna som sägs att man förbränner 28 procent mer kalorier? Klart jag hade velat testa dom, skitballt att förbränna så pass mycket mer genom att typ bara gå :)

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback