Städningen är klar!

Nu är jag äntligen klar med städningen och snart är den första maskinen tvätt också klar. 



Nu sitter jag och funderar på vad jag kan prata om på mitt muntliga prov i danska. Jag ska ha ett muntligt prov där jag ska berätta om något under ca 3 minuter, men det är skitsvårt att komma på. Vad tycker ni? Kan ni inte hjälpa mig? Vad finns det att prata om i ca 3 minuter som är lätt att skriva/prata om?

Om en stund blir det middag, sen ska jag bara smälta det innan jag tar mig till gymmet och tränar med Belinda. Snacka om att jag haft fullt upp hela dagen!

Kommentarer
Postat av: Therese

Prata om din blogg kanske? Någon favoritartist/TV-program? Prata om sommaren? Haha, gud va svårt egentligen. Men lycka till =)

2010-05-30 @ 19:23:45

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback