Snabba ändringar

Kom nästan nyss in genom dörren. Jag drog med pappa ut på säkert en 45-50 minuters promenad, och jädrar vilken tur vi hade, för nu börjar det blåsa som fasen och nu regnar det också ser jag. Och så vart det sol när vi gick. Här ändras det snabbt!

Hur som helst. Innan vi gick hem smet jag in på Konsum och handlade hem en halv vattenmelon, två apelsiner och en dricka. Jag har blivit beroende av vattenmelon sen vi haft det på hotellet var dag denna veckan, det är ju såå gott, men jag lär väl kissa i sängen inatt ;)

Nu har jag fått på mig pyjamas och ska snart ta bort sminket, och bänka mig i soffan framför "så ska det låta" och "talang", och bara ta det lugnt! Jag älskar det ordet - ta det lugnt!


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback