Reception

Gaaah, vad mitt huvud dunkar. Jag har både ätit och druckit dåligt idag, men som sagt, har varit igång hela dagen, men som tur var fick jag mat på hotellet vid 19.30 så nu är jag mätt i alla fall.

Det gick faktiskt över förväntningarna idag på hotellet. Jag var ju i receptionen idag, men fick mest bara kolla, svara i telefon, springa upp på rum och fixa lite på datorn, men det var kul och tjejen jag jobbade med var också trevlig så det gör det mycket bättre.

Nu ska jag snart hoppa i säng. Snabba ryck här, har nästan nyss kommit hem! Men ska upp 05.15 imorgon då jag ska vara i frukosten.

Jag kommer inte uppdatera mer idag, så vi hörs imorgon. Godnatt :)

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback