Kissie i Bella&Tyra show

Åhhhh jag blir så jävla förbannad på Kissie! Hur fan kan hon sitta i ett direktsänt program och vara så "cool" som hon verkar tycka att hon själv är? Sitta och säga rakt fram till Blodinbella och Tyra att hon inte gillar dom, för att provocera! Väx upp, jag kan förstå att Paow och Dessie gör det, men fan inte hon!

Jaa jag är irriterad haha! Såklart så ska alltid Bella&Tyras show hacka så jag har inte kunnat se hela, så jäkla irriterande. Får se det imorgon istället. Någon mer som kollar på det?


Där var hon inte så cool...


Kommentarer
Postat av: Anonym

finns så jävla många falska tjejer och killar. det är fan bättre hon är ärlig och säger att hon inte gillar dom.. dom frågade liksom.. hade dom inte frågat hade hon kanske inte sagt så ellerhur..



älskar hennes ärlighet

2010-05-14 @ 17:14:31
Postat av: L I L I J A

Det hackade för mig med så jag såg om allt idag!

Väldigt intressant avsnitt måste jag säga ;)

2010-05-14 @ 19:31:56
URL: http://lilija.com
Postat av: emelie

asså snälla. bara pinsamt hur mycket du ser upp till blondinbella, kissie är ärlig och ljuger inte om vad hon tycker om bella och tyra. dom satt fan och klagade så mycket på kissies läppar och bröst och klankade ner så mycket på henne vad. Bara för att isabella har det typiska ''normala'' utseendet och kissie sticker ut med sin egna stil och sitt sätt så ska det klagas på henne låt henne va. Fattar inte vad det är med folk som inte kan låta andra sticka ut. Ska alla va tråkiga och se likadana ut eller?? hon tjänar bra på det hon gör sen är resten upp till henne. Och den bilden som du skrivit under där va hon inte så cool, har inte du dåliga stunder? det kanske bara va en dålig bild finns det inte dåliga bilder på dig? jo just det. Hällre ärlighet än att vara falsk som vissa andra..........

2010-05-15 @ 18:31:43

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback